Witam.
Nie jestem pewien czy pytanie do właściwego działu.
Chciałbym zagazować moją skodę Octavię1 1,8l(bez turba)98r(142tyś przebiegu podobno) proszę o opinie jak to auto zachowuje się na gazie czy jest sens montażu?,, mam dość duże przebiegi dlatego chce sobie skomplikować samochód.
Gazownicy zaproponowali mi instalacje BRC seqent24 (2600zł), lub STAG 300 (2000zł), STAG 300ISA2 (2300zł), mam dylemat co wybrać. No i oczywiście z usług którego gazownika z okolic Rzeszowa skorzystać proszę o porady??
Witam.
Nie jestem pewien czy pytanie do właściwego działu.
Chciałbym zagazować moją skodę Octavię1 1,8l(bez turba)98r(142tyś przebiegu podobno) proszę o opinie jak to auto zachowuje się na gazie czy jest sens montażu?,, mam dość duże przebiegi dlatego chce sobie skomplikować samochód.
Gazownicy zaproponowali mi instalacje BRC seqent24 (2600zł), lub STAG 300 (2000zł), STAG 300ISA2 (2300zł), mam dylemat co wybrać. No i oczywiście z usług którego gazownika z okolic Rzeszowa skorzystać proszę o porady??
Nie wiem jak 1.8 - ja zagazowałem 1.6 MPI i śmiga aż miło (zwłaszcza na stacji ) ...
Co do instalacji to oprócz sterownika ważne (lub najważniejsze ) są pozostałe komponenty (wtryski, reduktor).
Ja mam Stag'a 300 ISA2 z reduktorem AC RC01 i wtryskami Matrix.
Polecam lekturę http://lpg-forum.pl/
W okolicach Rzeszowa polecam http://www.multiserwis.mielec.pl/
Spokojnie możesz zagazować . 1.8 ładnie się gazują, czy to turbo, czy wolnossaki. Wszystkie wymienione przez Ciebie instalacje są bardzo dobre. Jak dobrze będzie założone i poustawane to będzie śmigał i na Stagach i na BRC jak złoto. Istotny jest dobór pozostałych podzespołów i na to zwróć uwagę, żeby później jeździć tylko na wymianę filtrów. Butla w koło wchodzi duża, więc jest ok . A czy jest sens - musisz przeliczyć na spokojnie. I Stag i BRC jest znane chyba w każdym serwisie LPG i to jest też ich zaleta .
[ Dodano: Pią 14 Paź, 11 15:26 ] tomekdwk
Zamieszczone przez tomekdwk
Ja mam Stag'a 300 ISA2 z reduktorem AC RC01 i wtryskami Matrix.
Jak Ci się sprawuje ten Stag? Masz włączoną autoadaptację ISA-2 cały czas?
Spokojnie możesz zagazować . 1.8 ładnie się gazują, czy to turbo, czy wolnossaki. Wszystkie wymienione przez Ciebie instalacje są bardzo dobre. Jak dobrze będzie założone i poustawane to będzie śmigał i na Stagach i na BRC jak złoto. Istotny jest dobór pozostałych podzespołów i na to zwróć uwagę, żeby później jeździć tylko na wymianę filtrów. Butla w koło wchodzi duża, więc jest ok . A czy jest sens - musisz przeliczyć na spokojnie. I Stag i BRC jest znane chyba w każdym serwisie LPG i to jest też ich zaleta .
[ Dodano: Pią 14 Paź, 11 15:26 ] tomekdwk
Zamieszczone przez tomekdwk
Ja mam Stag'a 300 ISA2 z reduktorem AC RC01 i wtryskami Matrix.
Jak Ci się sprawuje ten Stag? Masz włączoną autoadaptację ISA-2 cały czas?
Jestem zadowolony - silnik pracuje bardzo dobrze - nie czuje że jadę na gazie.
ISA2 mam wyłączone, mechanik gdzie zakładałem wyregulował mi instalacje do wskazań z czytnika ODB (pojeździłem z nim pare km) i nie włączał ISA2.
Spokojnie możesz zagazować . 1.8 ładnie się gazują, czy to turbo, czy wolnossaki. Wszystkie wymienione przez Ciebie instalacje są bardzo dobre. Jak dobrze będzie założone i poustawane to będzie śmigał i na Stagach i na BRC jak złoto. Istotny jest dobór pozostałych podzespołów i na to zwróć uwagę, żeby później jeździć tylko na wymianę filtrów. Butla w koło wchodzi duża, więc jest ok . A czy jest sens - musisz przeliczyć na spokojnie. I Stag i BRC jest znane chyba w każdym serwisie LPG i to jest też ich zaleta .
[ Dodano: Pią 14 Paź, 11 15:26 ] tomekdwk
Zamieszczone przez tomekdwk
Ja mam Stag'a 300 ISA2 z reduktorem AC RC01 i wtryskami Matrix.
Jak Ci się sprawuje ten Stag? Masz włączoną autoadaptację ISA-2 cały czas?
Jestem zadowolony - silnik pracuje bardzo dobrze - nie czuje że jadę na gazie.
ISA2 mam wyłączone, mechanik gdzie zakładałem wyregulował mi instalacje do wskazań z czytnika ODB (pojeździłem z nim pare km) i nie włączał ISA2.
Pytałem, ponieważ w Hondzie Accord znajomego Stag z włączonym ISA-2 pracuje pięknie, jest bardzo zadowolony. Niemniej jednak można poczytać o przypadkach, że ludzie to wyłączają, bo ta autoadaptacja czasami potrafi przedobrzyć sprawę.
[ Dodano: Pią 14 Paź, 11 22:36 ]
Zamieszczone przez marcinp250
No i oczywiście z usług którego gazownika z okolic Rzeszowa skorzystać proszę o porady??
W sumie może nie z okolic, ale jakbyś się decydował na BRC, to możesz jechać do głównego serwisu Czakram w Tarnowie. Poza tym na stronie Czakramu są wymienione 4 autoryzowane serwisy z Rzeszowa sieci Czakram. Ale to jeśli chodzi o BRC.
Wystarczy taki zestaw, który jest bardzo dobry:
- Stag 300 ISA2
- Listwa MATRIX HD344 + podgrzewacz
- filtr FL02 Czaja
- reduktor MAGIC III
- butla w koło BORMECH 67litrów
- i najważniejsze na koniec dobry warsztat
Pozdrawiam Karol
---------------------------------- Mazda 6 liftback 2.0 MZR-CD seria 136KM/152KM Skoda Octavia kombi 2003r. 2.0 AZJ Benzyna + gaz
Ja mam Octavie I silnik AZJ 2.0 8V i założyłem pełną sekwencję ze sterownikiem STAG4, listwa wtryskowa Valtek 3 ohm, Bormech ok 55l w koło i nie ma żadnego problemu. Pali ok 8l lpg na trasie i 10l lpg na mieście.
marcinp250, ja do silnika który posiadasz, założyłem STAG 300 i do tej pory prawie 200tyś kilometrów na gazie bez problemu. Raz wymieniłem parownik i to wszystko, pozatym sprawy eksploatacyjne (filterki, coroczne przeglądy...takie tam pierdoły). Dobrze wyregulowana instalacja nie powinna spalać więcej niż 11-12 litrów, a w trasie przy ekonomicznej jeździe potrafi zejść do 8 litrów.
Gdyby jeszcze cena gazu cieszyła tak jak 4-5 lat temu... :roll:
Przekonuję się do Staga , ewentualnie do BRC,, tylko proszę o poradę gdzie mogę zagazować???, w którym zakładzie naczytałem się różności na temat zakładów i już sam nie wiem komu wierzyć. Zastanawiałem się nad Auto Gaz System (proponują Stag 4, Zavoli), Czakram (BRC Seqent24), Auto gaz Perfect (Stag 300ISA2-reduktor AC-wtryski OMFL), EKSA (STAG 4) różnica w kosztach dochodzi do 500zł ale już wolę zapłacić więcej i mieć oki instalacje.
Przekonuję się do Staga , ewentualnie do BRC,, tylko proszę o poradę gdzie mogę zagazować???
Polecam http://www.multiserwis.mielec.pl/ - 'kawałek' za Kolbuszową ... znają się na rzeczy i robią to solidnie ... montaż trwa około 2 dni, instalacja jest porządnie zestrojona ...
Odświeżając temat,
Instalacje zamontowałem wd podpowiedzi forumowiczów w "Multiserwis Niwiska" zazbrojona jest oki, estetycznie. Na chwilę obecną zrobiłem coś 3,5tyś km, działa ok więc nie mam uwag, cały komplet mam firmy STAG.
Dziękuję za porady.
Reduktor AC R01
Zawór gazowy VALTEK
Zbiornik GZWM 51/630-poj rzeczywista coś około 39,5l (GRODKOWSKIE ZAKŁADY WYROBÓW METALOWYCH)
Wielozawór TOMASETTO
Obudowa wielozaworu GZWM (GRODKOWSKIE ZAKŁADY WYROBÓW METALOWYCH)
Zawór tankowania TOMASETTO
Przełącznik/centralka STAG 300 ISA2
Układ elektroniczny STAG 300 ISA2
Koszt instalacji z montażem 2500zł +20zł gaz+10złobudowa wskaźnika oleju(bagnetu)
Do twojego modelu z tego co pamietam dają wtryski Hany (droższe)
Jak dla mnie zestaw oki, czekam na roztopy bo mam do nich jechać na regulację tę po 1tyś km.
Reduktor AC R01
Zawór gazowy VALTEK
Zbiornik GZWM 51/630-poj rzeczywista coś około 39,5l (GRODKOWSKIE ZAKŁADY WYROBÓW METALOWYCH)
Wielozawór TOMASETTO
Obudowa wielozaworu GZWM (GRODKOWSKIE ZAKŁADY WYROBÓW METALOWYCH)
Zawór tankowania TOMASETTO
Przełącznik/centralka STAG 300 ISA2
Układ elektroniczny STAG 300 ISA2
Koszt instalacji z montażem 2500zł +20zł gaz+10złobudowa wskaźnika oleju(bagnetu)
Do twojego modelu z tego co pamietam dają wtryski Hany (droższe)
Jak dla mnie zestaw oki, czekam na roztopy bo mam do nich jechać na regulację tę po 1tyś km.
mam wtryski VALTEK czerwone i najprawdopodobniej są one za słabe do 150 km.
Auto czasem gaśnie i prywacja obroty. Nie wiem jak to u ciebie będzie chodziło ale dopłaciłbym i zmienił na inne
Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Ja mam wtryski AC (STAGA) i jak narazie nie ma z nimi problemów jak coś to będe reklamował,, mam 2 lata gwarancji bez limitu km wiec się przekonam co i jak
Komentarz